Film rekrutacyjny jako nowoczesne narzędzie

Rekrutacja to bardzo ważna sprawa dla każdej firmy. Pracodawcy przywiązują dużą wagę do umiejętności zatrudnianych pracowników i mają wobec nich spore wymagania. Filmy o konkretnych stanowiskach pracy mają zachęcać kandydatów do składania aplikacji.

Dlaczego rekrutacja wykwalifikowanych pracowników jest ważna dla firm?
Do czego zachęcają filmy rekrutacyjne?
Czy klip rekrutacyjny może stać się reklamą przedsiębiorstwa?
Co pokazuje film rekrutacyjny PZU?
Czy wiesz, że coraz więcej nowoczesnych firm korzysta z materiałów w postaci filmów wspomagających rekrutację?

Rekrutacja i reklama

Klipy rekrutacyjne przybliżają wybrane stanowiska pracy, ale mogą też stać się elementem strategii marketingowej firmy. W tego typu filmach często podkreśla się mocne strony przedsiębiorstwa, co jest przydatne przy budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy. Film rekrutacyjny pokazuje kulturę korporacji, środowisko pracy i ludzi tworzących zespół.

Rekrutacja w formie filmu lepiej przedstawia sytuację panującą w firmie, a to może zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania na konkretne stanowiska pracy.

Rekrutacja w PZU

Film zrealizowany na zlecenie PZU zachęca do zostania agentem tej firmy. Grupa PZU jest największym pracodawcą w sektorze ubezpieczeń. Klip pokazuje ludzi pracujących już w tej firmie i osiągane przez nich sukcesy. PZU poszukuje pracowników, którzy są otwarci i samodzielni. Czeka na nich atrakcyjne wynagrodzenie i wsparcie w formie bazy danych dotychczasowych klientów. Firma reklamuje się jako największa i najbardziej rozpoznawana instytucja finansowa w Polsce.

Filmy rekrutacyjne często umieszcza się na portalach społecznościowych, co pozwala dotrzeć do dużej grupy odbiorców.