Dlaczego wideo z eventu staje się popularne

Eventy to imprezy, które czasami mają cel integracyjny. Wtedy pracownicy wyjeżdżają, by wspólnie zabawić się, podsumować rozwój firmy lub, po prostu, poznać się lepiej. Firmy nagrywają takie wydarzenia, a potem, w celach reklamowych, umieszczają klipy na swoich stronach internetowych i na portalach społecznościowych.

W jakim celu organizuje się eventy?
Czy film z eventu może być wykorzystany jako reklama firmy?
Co możemy zobaczyć na takim filmie?
Co przedstawia film Skody z udziałem Adam Małysza?
Czy wiesz, że film z eventu warto urozmaicić animowanymi napisami i odpowiednią muzyką?

Event jako element marketingu

Rejestracja eventu firmowego może stanowić świetną reklamę marki, pracodawcy czy też samego przedsiębiorstwa. Ostatnio eventy i ich filmowanie stało bardzo popularne. Wydarzenia takie często mają być motywacją dla pracowników do dalszej, wytężonej pracy. Film z takiego spotkania, przedstawiając różne ciekawe, a nawet zabawne sytuacje, świetnie pokazuje relacje panujące w firmie.

Filmowanie eventów to pokazanie firmy i pracodawcy z pozytywnej strony.

Skoda i Adam Małysz

Firma Skoda zorganizowała spotkanie z Adamem Małyszem. Była to impreza zamknięta, na której były prezentowane najnowsze modele marki Skoda. Imprezę zorganizowano z okazji 110- lecia obecności Skody w sportach motorowych. Odbyła się krótka konferencja z udziałem Małysza, potem nastąpił test torowy jednego z modeli Skody. Wydarzenie było nagrywane, a film ten można obejrzeć na YouTube i na stronie firmowej Skody.

Do rejestracji eventu warto zatrudnić profesjonalną ekipę, która potem zmontuje z wybranych epizodów ciekawy film.